Και αν το μυαλό δεν θέλει

Πώπω μετά μια εκδρομή προς Καλύβια-Σαρωνίδα, ο φίλος είχε λαμπρή ιδέα να θέλει γλυκάκι από ένα μαγικό μέρος απέναντι από το σπίτι μιας καθόλου τυχαίας κοπέλας, που ακόμα και τώρα έχει σημαντική θέση στη συναισθηματική μου κατάσταση.

Μαλάκα Δεμελενε τσουρέκια και Κυπριακό το έχεις κάνει με την κοπέλα θα μου πεις και θα μου πω, αλλά έλα ντε που αυτό ισχύει. Σε φάση σήμερα που σκέφτηκα να περάσω από το μαγικό μέρος που δουλευει με το αμάξι έτσι για την πόρωση.

Αλλά μετά από αυτά που μου είπε, τι να της πω και εγώ? Το μόνο που μένει είναι να πράτω τα της φωτογραφίες και όχι γιατί ακούω μέταλ.

2 σχόλια:

  1. Φίλε DEMELENE, δύσκολα τα πράγματα με τις γυναίκες...

    Τι να πρωτογράψω, μιλάμε για το μεγαλύτερο θέμα ΟΛΩΝ...

    Καλή τύχη και...

    Up The Irons!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή