Stratovarius Elements Pt2

Μετά από παρακάλια και κλάματα από τον φίλο μου, τον δεντονλένε και αυτόν, αποφάσισα να μελετήσω τα Elements των Stratovarius.

Γενικά σαν συγκρότημα αν και παλιά είχα εντυπωσιαστεί τους βαρέθηκα όσο γρήγορα είχα εντυπωσιαστεί. Δεν μαρέσει η μουσική τους, και νιώθω ότι κάποιος την σπρώχνει. Και ούτε τα τραβήγματα της φωνής του τραγουδιστή τους. Γενικά η μουσική είναι αυτή που στην Πάτρα χαρακτηρίζαμε με τον άλλο φίλο DJ ως τσιφτετέλια.

Άκουσα λοιπόν τον δίσκο σήμερα ενώ έγραφα κώδικα και έχω να πω ότι έχει 3 απίστευτες κομματάρες που έχει κολήσει το μυαλό μου και τα υπόλοιπα είναι κλασσικές μαλακίες του συγκροτήματος.

Πώς είναι δυνατόν ένα συγκρότημα να βγάζει τόσο διχασμένη προσωπικότητα σε ένα δίσκο? Πως είναι δυνατόν να βγάζει τέτοιες κομματάες και γενικά να παίζει μαλακίες?

Όπως και να έχει τα κομμάτια που μαρέσαν και έχω πορωθεί είναι

  • Stratovarius "Elements Pt. 2" Alpha & Omega
  • Stratovarius "Elements Pt. 2" Awaken the Giant
  • Stratovarius "Elements Pt. 2" Dreamweaver

Δεν ξέρω ποιο γουστάρω περισσότερο σε αυτή τη φάση αλλά το ποστ γράφτηκε ακούγοντας το τελευταίο που θα είναι και το κομμάτι που θα πάω για ύπνο.

Ο ίδιος φίλος μου έχει ζαλίσει τον έρωτα (που είναι οεο?) και για τον Elements Pt1 που όμως όσο άκουσα σήμερα δλδ 2 φορές ενώ έγραφα κώδικα πάλι (Νταααααα) μου φάνηκε μεγαλίωδη μαλακία. Ίσως ήμουν επηρεασμένος από τα παραπάνω και περίμενα κάτι εξίσου καλό. Θα δείξει.

Στοπ το γράψιμο γιατί θα τελειώσει το κομμάτι και θα μπει καμιά άλλη μαλακία από τον δίσκο που ακολουθεί.

----------------------------------------------------------

Μετά από κάποιες ώρες ύπνο και 2-3 ακούσματα μόλις ξύπνησα, δεν θα γράψω πόρωση γιατί δεν την νιώθω με τα τραγούδια αυτά. Απλά ένα τρελό κόλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου