2008

Αντε γειααααααααααααααααααα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.... μας έκανες και 30 χρονών.

Αν και το 2007 ήταν και γαμώ της χρονιές κάπου στο τέλος φάνηκε η στραβομάρα του 2008. Μεταξύ διαφορών μαλακία που δεν έπαιζα μπάσκετ, δεν έβρισκα σπίτι και φυσικά η καλύτερη και πιο δυνατή σχέση που είχα ποτέ, μου έδειξε διαφορα που δεν θέλω άλλο να ασχοληθώ.

Τελειώνοντας το 2008, μετακόμισα κοντά στην δουλειά. Τέλεια με μοναδικά αρνητικά μπρρρρ έχει κρύο, φτου το σπίτι δεν εχει καλο καλοριφέρ και φτου ειμαι μακρυά από το μοναστηράκι. Ειμαι όμως 5 στενά από την δουλειά που το καλό που της θέλω να παραμείνει εκει.

Εχω ηρεμήσει από την κίνηση αλλά και από τον διαρκή εκνευρισμο που προέρχεται από τις μαλακίες ενός ατόμου που αγαπάς. Επίσης μετά από μια συγκέντρωση συμμαθητών λυκείου, κάθε παρασκευή ξεκίνησα μπάσκετ και παίζουν καλά τα παιδιά. Δυστυχώς όμάδα δεν έκατσε καθώς 5:15 προπόνηση μαλάκες ο κόσμος δουλεύει αν δεν ειναι δημόσιος υπάλληλος.

Εχω γνωρίσει και ένα παλικάρι που έχει την διάθεση να κάνουν κάτι διαφορετικό εκτός από καφέ και πάλι καφέ. Αντε μπάς και ξεκολήσουμε από την σαπίλα.

Τώρα ξεκίνησα και γυμναστήριο που αν και το βαριέμαι ασυστόλως μου προσφέρει δύο πράγματα. Μια ευαξία λόγω άθλησης και ένα καλύτεορ και πιο γαμάτω ύπνο λόγω αυξημένης κούρασης. ΕΠίσης αυτή η φάση μετά του να εισαι κουρασμένος δεν αφήνει περιθώρια να σκέφτεσαι μαλακίες για το παρελθόν. Συνεπώς αν και δεν ειναι προπόνηση σε ομάδα, προς το παρόν it will have to do που το λεέι και το English, άσε που πάμε για 6μηνο μιας και το πλήρωσα. Προηγούμενο δεμελενιακό ρεκόρ κάτι λιγότερο από 2 μήνες.

Ανακεφαλαιώνοντας αν και είχε κάτι πραγματικά καλά το 2008 κυρίως οι καλές στιγμές με την κοπελιά και μια πόρωση στην δουλειά, υπήρξε κυρίως στραβωμένο και μεταξύ εντονών καλών και κακών συναισθημάτων.

Αν το 2008 πήγε όπως τελειώσε το 2007, ελπίζω το 2009 να πάει όπως τελείωσε το 2008.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου