Προβοκάτσια

Άλλο ένα στοιχείο που επιβεβαίωνει την άποψη μου και πολλών άλλων ότι αυτοί οι γνωστοί άγνωστοι ειναι εντολοδόχοι του κράτους. Δηλαδή μιλάμε για απροκάλυπτα προβοκάτσια.

Κρατώ βέβαια μια επιφύλαξη, γιατι δεν ειμαι ακριβώς σίγουρος τι κρατάνε αν και μου μοιάζουν για πέτρες. Βέβαια και σε ένα άλλο βιντεο παρα φαίνεται ένας αστυνομικός να ειναι σε φάση δεν τρέχει μία με κουκουλοφόρους. Επίσης υπήρξε μια μαρτυρία ενός πολίτη να ακούει ένα ματατζή να μιλά σε ένα κουκουλοφόρο, Δεμελένε πάρτους από εδώ γιατι θα ........ Αντι για δεμελένε έλεγε βέβαια ένα μικρό όνομα που έδειγνε στενή σχέση και γνωριμία σε καλό βαθμό.

Αν τώρα αυτοί είναι Undercover μπάτσοι, σίγουρα δεν ξέρουν να προφυλάσουν την ταυτότητα τους καλά και αν είναι πως διάολο ακόμα δεν έχουν γίνει αυτοί οι αγνωστοί επιτέλους ΓΝΩΣΤΟΙ?

Εγώ πραγματικά το πιστεύω ότι εδώ και πολλά χρόνια όποτε υπάρχει σημαντικό πολιτικό θέμα, γίνονται ή επεισόδια στα γήπεδα και τα σπάνε τριγύρω, ή έκανε μια επιθεσούλα η 17 Νοέμβρη ή καμιά πιο νεοσύστατη "τρομοκρατική" οργάνωση ή γινόντουσαν επεισόδια στο κέντρο με αφορμή κάποια επέτειο ή κάποια πορεία όλως τυχαίως με κάποιους από τους γνωστούς αγνώστους ή τους μπάτσους να έχουν προκαλέσει.

Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά και εχώ και λόγω πρόσφατων προσωπικών ερεθισμάτων έχω πάψει να πιστεύω στις συστηματικές συμπτώσεις και βλέπω την πραγματική αιτία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου