Κοροιδία στα καύσιμα

Λοιπόν την μια φορά λες έτυχε, αλλά την δεύτερη ε φίλε δεν έτυχε.

Πρόσφατα μου έλεγε ένας γνωστός ότι πήγε σε ένα βενζινάδικο και ενώ ζήτησε απλή βενζίνη αυτή του έβαλαν από την "καλή", και μετά φυσικά πλακώθηκε μαζί τους γιατι δεν γούσταρε να πληρώσει τα παραπάνω λεφτά ή λιγότερα καύσιμα. Τώρα οι βενζινάδες λάθη δεν κάνουν, αλλά πες έτυχε.

Μόλις έβαλα όμως καύσιμα και δεν υπήρχε κάτι που ξεχωρίζει τις αντλίες για αν έχουν απλή ή μονο από την "καλή". Κοιταζω λοιπόν ένω έβαζε και βλέπω ότι έχει βάλει με διαφορετική τιμή εννοείται πιο ακριβή. Του λέω μεγάλε τι κάνεις και μου λεει δεν έχω απλή, ε του λέω εγώ αμολυβδη ζήτησα που εννοείται απλή, και άρχισε να μου λέει ότι του ζήτησα και τα τζάμια και κάτι άλλες μην πω τώρα και μας διαβάζουν και ανηλικα. Τελικά αλλάξαμε αντλία που μου έβαλε όσο είχε περισσέψει από τα 20 και φυσικά ούτε τα τζάμια μου έκανε.

Δεν πρόκειται να ξαναπάω στο βενζινάδικο, εννοείται ότι θα γινει γνωστό και το θέμα στην δουλειά γιατι πολλοί βάζουν από εκεί. Παρεπιπτόντως το βενζινάδικο ειναι μια Shell στην Κηφισίας όπως ανεβαίνεις στο δεξί χέρι μετά το φανάρι του ΥΓΕΙΑ και πριν την πεζογέφυρα. Ένα βενζινάδικο υπάρχει, ε αυτό είναι.

Την έχουν βρει ότι θα μας κοροιδεύουν κιόλας. Δυστυχώς μονο βολεύει για την μπουγάδα του αυτοκινήτου αλλά θα δω και γιαυτό γιατί ειναι και πιασοκόλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου