7 Θανάσημα Αμαρτήματα

Από τον χαβαλέ ξεκινησε και τελικά ειπα να τσεκάρω την αυτοκριτική μου. Τα 7 Θανάσιμα αμαρτήματα ειναι

Νομιζω τα μοναδικά που δεν έχω ειναι η η τεμπελιά σίγουρα και η λαγνεία πέρα από το πολύ νορμάλ φυσιολογικό. Για την αλαζονεία δεν ειμαι σίγουρος τουλάχιστον για τον τρόπο που την εκτιμώ εγώ σε ένα άνθρωπο. Για την τσιγγουνια ούτε για αυτήν ξέρω. Σίγουρα μέτρο ίσως και με το παραπάνω. Θανάσιμος εχθρός της σπατάλης, αλλά σε ορισμένα σημεία νομιζω οτι ειμαι και τσιγγούνης.

Σίγουρα λοιπον 3/7 ίσως και 5/7.

Μάλλον ειμαι κακός άνθρωπος. Απορώ γιατί δεν με εκτιμά η κοινωνία!

5 σχόλια:

  1. >> Απορώ γιατί δεν με εκτιμά η κοινωνία!

    Δειγμα αλαζονείας :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειπα δεν με εκτιμάει!
    Πως ειναι αλαζονεία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί απορείς....για αυτο είναι αλαζονεία.
    Το απορώ δηλώνει οτι εσυ θεωρείς οτι θα επρεπε και κανει κακώς, που δε σε εκτιμά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "ας αφησουμε τους εγωισμους κι ας κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας"

    "αυτοι που κανουν πως ξέρουν τα παντα, εκνευριζουν εμάς που τα ξέρουμε"

    "φοβάμαι μήπως μια μέρα μ αφήσουν όλοι και μείνουν όλοι μόνοι τους"


    =ΡΡ (Αρκάς φυσικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευη διαβασα το σχόλιο σου στην δουλειά και λέω πως ειναι δυνατόν να μπερδευτηκα. Ετσι σκέτο έχεις δίκιο, αλλά αν διαβάσεις καλύτερα αυτό που λεω θα δεις ότι δεν έχει σχέση με την αλαζονεία.
    Και με μπέρδεψες και το σκεφτόμουν ώρα.
    Fasttalking θυμα

    Αρκας Rules

    ΑπάντησηΔιαγραφή